لیفت سانترال لب چیست و چه مزایایی دارد ؟

تا به حال به نتایج شگفت انگیز و تاثیر فوق العاده جراحی لیفت سانترال لب بر چهره افراد ، دقت کرده اید؟آیا تا کنون به تاثیر شکل لب ها در چهره تان و اینکه چرا در بیشتر نظر سنجی ها، بیشتر افراد دوست دارند لب هایی برجسته داشته باشند فکر کرده اید؟ آیا اگر لب های نازکی دارید درباره این موضوع تحقیق کرده اید که آیا روشی وجود دارد که بتوان بوسیله آن به زیبایی لب ها افزود؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر لب های برجسته ای داشتید چه تغییری در چهره تان رخ می داد؟ پاسخ این سوالات و بسیاری موارد تخصصی مرتبط با یکی از روش های کارساز ارتقا دادن زیبایی لب ها با عنوان لیفت سانترال لب را از زبان دکتر پریا روانفر یکی از جراحان پلاستیک موفق و به نام بشنوید تا با کسب اطلاعاتی پر محتوا در این باره، بتوانید قدم موفقی در ارتقا دادن زیبایی چهره و بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی تان بردارید.

 

لیفت سانترال لب - دکتر روانفر

 

هدف از پروسیجر لیفت سانترال لب چیست؟

هدف از پروسه لیفت لب سانترال ، ارتقا دادن شکل ظاهری لب بالا است. با این فرایند درمان، برجستگی، پر شدن و شکل و احساس زیبایی کلی در لب بالا ارتقا پیدا می کند. با اعمال تغییراتی ظریف، لب بالا به زیبایی شکل داده می شود و به این ترتیب، ظاهری جوان تر در چهره خلق می شود. این درمان برای افرادی ایده آل است که دوست دارند تغییر ایده آلی در لب های نازک خود ایجاد کرده و در کنار طبیعی بودن شکل ظاهری لب های خود، آنها را جذاب تر نمایند.

علت نازک شدن لب ها چیست؟

علاوه بر عوامل ژنتیک، بالا رفتن سن نیز می تواند موجب نازک شدن لب ها شود. به مرور زمان، با از دست رفتن کلاژن و حالت ارتجاعی در لب ها، افتادگی و از دست رفتن حجم در آنها اتفاق می افتد و شکل ظاهری لب ها دستخوش تغییرات ناخوشایند می شود. لیفت سانترال لب اغلب به همراه سایر پروسیجرهای جراحی انجام می شود و هدف کلی جوانسازی و ارتقا دادن سطح زیبایی کلی صورت را دنبال می نماید. نکته حائز اهمیت این است که یک جراح ماهر تنها از یک روش برای خلق نتیجه ایده آل برای تمام بیماران خود استفاده نمی کند. گاهی برای به دست آمدن نتیجه یونیک، راه کار های دیگری را توصیه می کند که همگی آنها پرورده ذهن خلاق جراح، مهارت و دانش و تجربه او می باشد.

مدرن ترین تکنیک لیفت سانترال لب

بالا کشیدن لب بالا با تکنیک های مختلفی قابل اجرا می باشد و در زمان انتخاب ایده آل ترین تکنیک متناسب با نیازهای بیمار، گفتگو با پزشک در خصوص اهداف و نتیجه مورد نظر بسیار حائز اهمیت است. پزشک آناتومی صورت بیمار را مورد ارزیابی قرار می دهد و علاوه بر برگزیدن بهترین تکنیک لیفت لب، در صورت نیاز، درمان های زیبایی دیگر را که بتواند در مجموع، نسخه ای زیباتر از چهره فرد را خلق کند، پیشنهاد می نماید. تکنیک های مختلف لیفت سانترال لب برای رفع دغدغه های مختلف در این بخش از صورت طراحی شده اند. با توجه به اینکه هر بیمار دارای ویژگی های خاص در چهره خود می باشد هر گز نمی توان تنها یک روش جراحی را برای همه بیماران اجرا نمود. به همین دلیل تکنیک های مختلفی از قبیل لیفت لب ساب نیزال، کرونر، سانترال و گال وینگ از انواع تکنیک هایی هستند که هر کدام با ویژگی های خاص خود، تغییراتی دوست داشتنی متناسب با نیاز هر بیمار را بوجود می آورند.

هزینه لیفت سانترال لب چقدر است؟

هزینه فرایند لیفت لب برحسب نوع درمان متغیر است. علاوه بر این مورد، متخصص جراحی که انتخاب می کنید، موقعیت جغرافیایی مرکز درمان و اینکه آیا جراحی شما به صورت واحد یا در ترکیب با سایر جراحی های زیبایی انجام گرفته است متفاوت می باشد. پزشک می تواند در طول جلسه مشاوره عمل لیفت سانترال لب در تهران ، در خصوص درمان های ایده الی که متناسب با نیازهای شما بوده و منجر به خلق نتیجه ای ایده آل و یونیک برای شما شود، اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد. بعلاوه باید به خاطر داشته باشید که بالا کشیدن لب به روش سانترال دارای ماهیت جراحی زیبایی است و در نتیجه شرکت های بیمه، هزینه های آن را تحت پوشش قرار نمی دهند.

لیفت سانترال چگونه باعث ارتقا زیبایی لب ها می شود؟

تکنیک جراحی لیفت سانترال لب، شبیه به لیفت لب ساب نیزال است ولی به جای بالا کشیدن کل نوار پوست واقع در زیر سوراخ های بینی، تنها نوار کوچکی از بخش مرکزی پوست بین لب بالا و بینی را بر می دارد. هدف از این تکنیک جراحی، بالا کشیدن بخش مرکزی لب بدون دست زدن به کناره های آن می باشد. این فرایند درمان یک راه حل فوق العاده برای بیمارانی است که می خواهند لب هایی برجسته داشته باشند و در عین حال انحنای لب بالایشان نیز زیاد تر شود.

اهمیت انتخاب یک جراح خوب لیفت سانترال لب

وقتی به دنبال یک نتیجه دوست داشتنی و دلچسب از جراحی تان هستید، مهم ترین منبعی که باید روی آن تمرکز کنید، انتخاب جراحی است که قرار است درمان جراحی به دست او انجام شود. انتخاب یک جراح با تجربه که قادر باشد با تکیه بر دانش و هنر خود و نیز به پشتوانه تجربه به دست آمده از انجام مکر این فرایند جراحی، نتیجه ای تحسین برانگیز را خلق کند، در اولویت امر است. زمانی که در فاز انتخاب جراح تحقیق می کنید، حتماً گالری عکس های قبل و بعد سایر بیماران جراحی شده به دست او را مشاهده کنید تا ایده کلی از نحوه کار و سبک سلیقه او را به دست آورید. خب قرار است در این مسیر هزینه مالی و زمانی کنید و طبیعی است که توقع داشته باشید نتیجه ای که به دست می آورید، یونیک باشد. تحقق چنین هدفی جز در سایه سپردن کار به دست یک متخصص ماهر و با تجربه به روش دیگری میسر نمی شود.

چقدر طول میکشد تا دوره ریکاوری عمل بالا کشیدن لب به روش سانترال کامل شود؟

اکثر افراد به یک دوره یک تا دو هفته ای زمان نیاز دارند تا دوره ریکاوری شان کامل شود. ورم، کبودی و درد در طول چند روز اول بعد از عمل لیفت سانترال لب به اوج خود می رسد و در طول یک دوره یک هفته ای شروع به فروکش کردن می کند. سپس می توانید به فعالیت های نرمال روزانه خود بازگردید ولی باید به مدت 4 تا 6 هفته مراقب باشید تا آسیبی به ناحیه لب ها وارد نشود چون در طول این مدت، لب ها در حال بهبود پیدا کردن هستند.

همیشه دستورالعمل هایی که جراح در خصوص مراقبت های بعد از عمل لیفت سانترال لب صادر نموده با دقت دنبال کنید تا اطمینان حاصل شود که بهبود به طور کامل در حال پیشرفت بوده و خطر بروز عوارض جانبی سلامت تان را تهدید نمی کند. جلوگیری از بروز عفونت و سایر عوارض جانبی بالقوه نیز برای سرعت بخشیدن به پروسه بهبود و جلوگیری از کند شدن روند بهبود بسیار حائز اهمیت است.

آیا بعد از لیفت سانترال لب، اسکار باقی می ماند؟

با توجه به اینکه برای اجرای پروسه جراحی لیفت لب ایجاد برش هایی لازم است، جراح ماهر و با تجربه، موقعیت های استراتژیکی را برای ایجاد برش ها انتخاب می کند و آنها را در پوزیشن هایی قرار می دهد که بعد از جراحی لیفت سانترال لب ، رد و اثری از آنها بر جای نماند. انتخاب این موقعیت های استراتژیک باعث می شود که بعد از پروسیجر، هیچ کس متوجه نشود که جراحی کرده اید.

برای مثال خطوط طبیعی لب در زیر بینی یا در مرز و حاشیه ورمیلیون یکی از موقعیت هایی است که ایجاد برش در آن هیچ رد و اثری را بر جای نمی گذارد و به مرور زمان با محو شدن اثر برش، چیزی به اسم اسکار جراحی بر جای نخواهد ماند.

نتایج لیفت سانترال لب تا چه مدت ماندگار خواهد بود؟

با توجه به این که این فرایند زیبایی دارای ماهیت جراحی است می توان نتایج ماندگاری را از آن انتظار داشت. در این فرایند، شکل و ساختار لب ها با روش جراحی تغییر داده می شود و هدف این تغییر، خلق یک زیبایی دائمی در لب ها می باشد. البته این موضوع را هم به خاطر داشته باشید که پروسه های طبیعی بالا رفتن سن متوقف نمی شود و هر چند با این روش جراحی، شکل ایده ال و یونیکی در لب ها خلق می شود ولی با بالا رفتن سن، ممکن است لب ها بازهم در معرض تغییر شکل قرار بگیرند. البته مد نظر قرار دادن فاکتورهایی از قبیل سبک زندگی سالم و اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مراقبت صحیح از پوست می تواند ماندگاری نتیجه به دست آمده از جراحی را برای سال های طولانی تضمین کند.

بهترین جراح پلاستیک - دکتر روانفر

دکتر پریا روانفر

دکتر پریا روانفر با سابقه‌ی برجسته‌ای که در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی دارند، با استفاده از روش‌های نوین درمانی و تجهیزات پیشرفته، توانسته‌اند رضایت زیباجویان بسیاری را جلب کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت